dinsdag 23 december 2014

Nachtcreme lidl test

Dit is dé populaire crème van de Lidl en ik test deze uit. Zelf heb ik de dagcrème, nachtcrème en het serum waar ik heel erg benieuwd naar . De crème van Lidl is van hun eigen huismerk Cien en heet Cellular Beauty. Ik stond in de rij bij de Lidl , spotte het vak met Cien- huidverzorging en dacht: Waarom niet?


Ik kocht zowel de dag- als de nachtcrème uit de . Bij de Lidl kwam ik de Cien dag- en nachtcrème tegen en ik besloot om die te kopen.

Voldoet deze crème wel aan mijn wensen? Lidl komt met dé crème die je huid jong en stralend houdt. Kruidvat en Lidl producten gaan kopen. De Duitse supermarktketen Lidl lanceert binnenkort een nieuwe lijn.


Gelukkig is er bij de Lidl een soortgelijke crème te vinden die bijna exact dezelfde ingrediënten bevat als die van La Prairie. Er is echter één groot verschil, want . In de test slagen slechts twee antirimpelcrèmes erin de huid meetbaar. Maar ook bij Lidl en Eucerin is het verschil met de standaardcrème .

Ik behandel dagcrèmes die voor de normale, droge, vette en gemengde huid geschikt zijn. Welke komt er het beste uit de test ? Ik heb het voor je uitgezocht! De Cien Cellular Beauty Range is een lijn van het huismerk van Lidl.


Deze lijn bestaat uit een dag- en nachtcrème , serum en een oogmouse. Wieso werden die I am Produkte der Migros nie mitgetestet? Wanneer je een gevoelige huid hebt, betekent dit dat je huid . Previous Post Een high-five voor alle test en voor de mijne in het bijzonder.


Het hangt af van de conditie van je huid. Korres Natural Products S. De ene persoon krijgt al te maken met . De beste crème uit de test , Cien Anti-wrinkle Day Cream Q( Lidl ) kost amper € voor ml. Dat is maar liefst keer minder dan wat men . Budget topper: Cien gezichtsverzorging van de Lidl een review van deze fijne.


Een andere crème van Lidl , de Cien Anti Wrinkle Day Cream Q1 is namelijk een tijdje geleden bij Test Aankoop als beste uit de test gekomen . Nu test ik ook al even de Cien Lidl dagcreme. De anti-wrinkle Night Cream Qvan Cien, een huismerk van de Lidl supermarkt valt in de eerste categorie- lekker romig en een beetje vet.

Lidl verkoopt een luxe crème die wel heel erg lijkt op die van het luxe. De lijn bestaat uit een dag- en nachtcrème , serum en een mousse . Gezichtsverzorging is belangrijk, maar al die potions en lotions kosten al snel handenvol geld. Niet noodzakelijk als het van Test -Aankoop . De dag en nacht crème zijn dus te koop bij de Lidl en kosten €per stuk.


Volgens de consumentenbond). Voor de beste uit de test is dat . Integendeel: uit onderzoek van Test -Aankoop blijkt dat de Cien Anti-Wrinkle Day Cream Quit Lidl écht goed werkt. Anti-Falten Nachtcreme von Cien ( Lidl , Euro).


In einem Test der Stiftung Warentest schnitten beide Cremes ähnlich gut ab, beide . Laut Warentest der spanischen Verbraucherschutzorganisation OCU zu Anti- Falten-Cremes soll die Gesichtscreme von Lidl die weltweit beste . CIEN - Anti-wrinkle day cream Qvan Lidl werd als beste crème. CIEN, een verzorgingsmerk van Lidl , kwam hierbij als winnaar uit de test. Die ausdrücklich als Nachtcreme ausgelobten Produkte wurden im Labor. Generell stellte Öko- Test die Frage, ob eine extra Nachtcreme. Liep in de Lidl en ik hoorde de verkoper tegen zijn collega zeggen dat een . Het gaat om een dagcrème, nachtcrème , serum en eye mousse.


Im Labor- Test war das günstigste Produkt am Besten. Testtabelle ) ist nämlich die Cien Tagescreme Q1 für 4. Franken bei Lidl erhältlich. Dagcrème, nachtcrème , serum en oogmousse. Kijk eens op je dag of nachtcreme of er geen parrafinum liquidum inzit, dit laat een. Ik weet niet of de creme ook hier bij de Lidl te koop is (ik kom er nooit).


Dat deze lijn van de Lidl nét zo goed zou zijn als de immens dure La. Crèmes die rimpels laten verdwijnen bestaan niet, laat de nieuwe test. Cien Qvan de Lidl scoort het best.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts